Selamat Hari Guru 2014




Assalamualaikum W.B.T kepada semua.

Bersempena dengan Sambutan Hari Guru Tahun 2014 ini, saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru saya semasa saya belajar di PASTI Kampung Telipot, guru - guru di Sekolah Kebangsaan Telosan (1997 - 2002), Sekolah Menangah Kebangsaan Jeram (2003 - 2007) dan di Sekolah Menengah Kebangsaan Kamil (2008 - 2009).

Tidak lupa juga kepada semua pensyarah di Fakulti Pengurusan Maklumat, UiTM Kampus Puncak Perdana yang pernah mengajar saya selama lebih kurang 4 tahun bermula 2010 - 2014.

Halalkanlah segala ilmu yang diajarkan selama ini, doakan kejayaan saya dunia dan akhirat. Semoga kalian berada dalam keadaan sihat sejahtera selamanya.

Dapat mencurahkan segala ilmu kepada anak bangsa yang lain.

Saya sayang cikgu!!!

*Di bawah ini adalah antara gambar cikgu - cikgu yang pernah mengajar saya selama 5 tahun di Sekolah Menengah Kebangsaan Jeram dahulu*


En Abdul Halim Abdullah, Pn Aimmah Muda, Pn Akmah Muda, Pn Amiza Adnan 
En Azmi Hamzah, En Azmi, Tn Hj Baniyamin, En Kashfi

Tn Hj Mohd Azmi Yatim, En Wan Abdullah, En Rustam, En Sabri Deraman 

Pn Dian, Pn Hamisah, Pn Latifah Saat, Pn Maznah Harun

Pn Wan Nazirah, Pn Nor Jihan Abdullah, Pn Hjh Rahayu, Pn Ramzainiah

En Shahrom, En Tengku Rosdi, Tn Hj Wan Azhar, En Wan Saari

Pn Hjh Ratifah Othman, Pn Roshabibah, Pn Hjh Ruslina Che Ali, Pn Hjh Ruhani Yusof

En Zaidie, Tn Hj Zainuddin, Pn Zaiton Zakaria, Pn Norzalilawati, Pn Zuriani Ilias



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Temuduga JPK: Suatu Catatan..

MPP: Tugas dan Harapan

Secebis Pengalaman, Secoret Kenangan