Skip to main content

Posts

Showing posts from November, 2012

5 Cara Atasi Gemuruh - Kampus - Remaja

Breaklunch Jumaat

Assalamualaikum dan Salam Jumaat buat semua...
Pagi semalam, nak dijadikan cerita kelas Pn Norizan Anwar, IMS 555 batal pulak. Dan tanpa tak rancang, kami bertiga saya, Asyraf, Norhisham dan Fawwaz makan tengahari di TTDI Jaya. Mulanya nak makan nasi kandar, tapi termakan pulak nasi arab. Memang best.. Harga pun best. Saya makan Roasted Chicken RM 12.80 dengan Limau Ais RM 1.80. Total makan RM 14.60
Sekali sekala boleh, kalau selalu, bangkrap.....
Gambar sekadar kenangan. Jangan marah ekk....






Gambar Program Sambutan Maal Hijrah 1434

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Ni update program Sambutan Maal Hijrah 1434 di Surau Al Iqra', Kolej Jasmine yang telah diadakan pada 14 November 2012
























Sambutan Awal Hijah.

Jom sama - sama kita datang dan meriahkan majlis....
Malam ni tau.......

Keperluan VS Kehendak. Mana jadi keutamaan???

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua peminat yang masih meminati blog ini. Semoga anda semua dalam keadaan sihat dan senyum sokmo selalu.

Nak update blog ni. Sambil tunggu upload video Forum Gazebo 2012 kat Youtube, lambat lagi nak siap. Jadi saya ambil masa ni untuk update blog inilah. Masa yang ada kita gunakan untuk update blog. Release tension sikit. 

Fikir punya fikir, tajuk entri ini dah lama sebenarnya nak tulis dalam blog ini. Nak tulis pasal Keperluan VS Kehendak. Mana jadi keutamaan???. Ni yang akan dikupas malam ni. Macam nak kupas isu besar pulak kan.

Keperluan merupakan sesuatu benda atau perkara yang memang diperlukan dalam hidup kita samada sebagai seorang pelajar, manusia atau sesiapa sahaja anda dalam dunia ini. Keperluan asas manusia seperti makanan, pakaian, tempat tinggal dan wang sangat penting dalam meneruskan hidup dengan selesa dan aman bahagia. Kadang - kadang, wang yang banyak tidak menjamin ketenangan hidup, tapi pandai - pandailah uruskan diri. Biar …

Second Journey To Archive

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua yang mengenali diri ini..

Semalam, 6 November 2012 kami sekali lagi ke Arkib Negara Malaysia untuk menyelesaikan tugasan En Kamarul Azwan Azman.Kami bertiga sahaja saya, Asyraf dan Fazli..

Makan kat Restoran Jejantas. Pertama kali makan kat sana.

Ni je nak update..ha3

Terima Kasih...

Layarilah :http://www.arkib.gov.my/