Jauh Perjalanan, Luas Pemandangan….



Tarikh 27 Jun 2012 (Rabu), saya bersama kawan yang lain (Muhammad Asyraf bin Ahmad Royali, Muhammed Fawwaz Abdul Rasid dan lain – lain) telah berkunjung ke Kompleks PKNS untuk menguruskan Pasport Ke Thailand…




Nak tahu tak??? Dalam perjalanan ke PKNS bersama Acap dan Fawwaz, kami diuji dengan hujan yang lebat ketikan pemanduan ke PKNS…hujan yang maha lebat sehingga habis basah baju saya dan Fawwaz. Acap tak basah sangat sebab dia pakai perlindungan…


Sampai di PKNS, habis orang pandang kami…macam pandang orang pelik…hahaha…kasut saya penuh dengan air..kui kui kui…dah selesai buat passport, kami makan KFC di PKNS…makan Snek Plate, tapi tak dan nasi…huhuhu…


Jam 6.30 petang baru sampai kerumah..
Jam 9.50 malam, saya bersama Sharifuddin Sulaman dan Fawwaz serta Faizal ke Up Town D’Kota, Damansara…
Saya nak pergi sebab tak pernah pergi lagi. That was my first time…nak usher apa yang ada kat uptown damansara.  



Sampai di Tapak up Town lebih kurang jam 10.15 malam. Jalan – jalan kat tapak…banyak seluar jeans je…ada jugak barang – barang lain yang dijual disana.. agak mahal lah jugak barang yang dijual disana. Barang – barang agak antik…


Dah selesai jalan – jalan, kami makan di sebuah gerai disana. Saya makan Nasi Lemak Ayam..dah seharian tak makan nasi..hahaha


Jam 11.45 malam, kami bertolak pulang ke Puncak Perdana...sampai disini lebih kurang jam 12.05 malam. Jam 1.00 pagi baru buat tulisan nak update dalam blog ni…hahaha


“Banyak berjalan habis wang, Tidak berjalan tiada pengalaman”…Renung – renungkanlah.

 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Temuduga JPK: Suatu Catatan..

MPP: Tugas dan Harapan

Secebis Pengalaman, Secoret Kenangan