Pembuka Kata....

Assalamualaikum dan Selamat Petang kepada semua...

Pertama sekali syukur dipanjatkan ke hadrat Allah s.w.t kerana dengan limpah kurnianya kita masih lagi dipanjangkan umur pada hari ini dan harapnya hari ini lebih baik dari semalam..

Setelah lama berfikir, akhirnya saya mengambil keputusan untuk membuka akaun blog ini. Kenapa ye???

Entahlah, tapi saya rasa saya perlu menulis bukan saja di Facebook tapi juga perlu ada medium untuk saya menulis, iaitu Blog. Mungkin ada masa yang saya tak dapat update blog ini, tapi saya akan cuba sedaya upaya untuk menulis perkara - perkara yang boleh dikongsikan kepada semua...

Selamat berkenalan kepada semua

Professional and Punctual On Time

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Temuduga JPK: Suatu Catatan..

MPP: Tugas dan Harapan

Secebis Pengalaman, Secoret Kenangan