Selamat Pengantin Baru...



 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua pembaca blog sekalian. Semoga berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya...

Dah lama tak update log ni...Last update entry bulan Januari yang lalu. Banyak kerja tak sempat nak update entry baru dalam blog ni.

Ni ada sedikit masa luang nak update blog ni tentang kenduri perkahwinan sepupu saya, Fazlee bin Shukri dengan pasangan Azie (nama penuh tak tahu) yang telah selamat dijalankan pada hari ini di Jalan Tanjung Damai 22, Poskod 31150, Ulu Kinta, Perak Darul Ridzuan...

Kalau nak kira memang ramai juga yang ikut ke kenduri ini dari pihak lelaki. Ada lah dalam 15 buah kereta kot. Saya tumpang kakak nak ke majlis tersebut..

Insyallah minggu depan, cuti raya cina akan diadakan kenduri di sebelah pihak lelaki pulak. Memang kena baliklah walaupun tiket bas dah habis sebab ini sepupu last saya. Tumpang kakak saya yang nak balik jugak. Ramai lagi yang tak kahwin. Kalau nak buat list, memang panjang yang belum kahwin termasuk saya. Ni last dalam keluarga Shukri Abdullah dan Maimunah Deraman, Ibu dan Bapa saudara saya.

 



Ni Mirza Ayuni bt Mahapiz, Anak Saudara saya yang sulung..



Majlis Persandingan pengantin dirumah pengantin perempuan
 


Masa Makan...
 





Amar Zharif, anak saudara yang bongsu (setakat ini)


















Makan Beradab Pasangan Pengantin



 

Semoga kekal sehingga akhir hayat dan bahagia selalu....








Ulasan

Catat Ulasan

Assalamualaikum W.B.T

Cer Komen Sikit...#JomSimpanEMAS

Catatan popular daripada blog ini

Temuduga JPK: Suatu Catatan..

MPP: Tugas dan Harapan

Secebis Pengalaman, Secoret Kenangan