Sunday, 28 April 2013

Rokok Elektronik


 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua yang masih lagi setia dengan saya. Semoga kita semua dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. Walaupun dalam musim Demam Pilihanraya, kesihatan perlu dijaga.

Dah lama sebenarnya saya nak menulis berkenaan dengan rokok elektronik yang sudah berada dipasaran di Malaysia. Kebetulan, beberapa minggu yang lalu, saya dan beberapa orang rakan yang lain ke Uptown D' Kota, Shah Alam.

Memang ramai peniaga yang sudah menjual rokok elektronik tersebut dengan pelbagai perisa. Kawan saya membeli rokok elektronik tersebut untuk mengurangkan pergantungan kepada rokok biasa. Kalau kebiasaannya, rokok biasa ni sekotak sehari pun boleh habis. Sempat merasa sekali...Test je

Yang menjadi persoalan ialah samada rokok tersebut berbahaya atau tidak kepada penggunanya? Adakah kandungan bahan yang terdapat dalam perisa rokok elektronik tersebut sama dengan bahan dalam rokok biasa? Adakah rokok elektronik itu boleh mengurangkan ketagihan merokok dalam kalangan perokok?

Tengok video dibawah untuk jawapannya....



 
 
 

6 comments:

  1. kene berhenti rokok la jawabnye dorang.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tak leh nak berenti mengejut zimah, kena slow2. doakanlah...ha
      3

      Delete
  2. apa beza benda ni dgn shisha?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih kurang kot, tapi shisha lebih banyak asap dia. rokok ni boleh laras (nak explain banyak2 pun tak leh, tak beli pun)

      Delete
  3. ewah... test? nak jadi macam adik jugak ke???

    ReplyDelete

Assalamualaikum W.B.T

Cer Komen SIkit...hi3

Kutipan Derma